Friday, November 25, 2011

Oh Angin Malam~

Assalamualaikum.


Malam ni rasa macam tak boleh nak tidur, esok pagi kena bertolak awal ke Singapore, oh trip kelas, haraplah trip ni boleh have fun dengan classmates tapi lecturer pulok macam...haiz...tak elok pulok ngumpat2 lecturer ni, teruk macam mana pun dia jugak yg kasi aku markah, tak akan pernah dekannya aku -_-"


Oh apa yg penting, harimau muda berjaya membaham garuda hahaha. Moment time tengok bola kat kedai mamak yg penuh dengan penyokong Malaysia especially kumpulan Ultra Malaya, memang feeling habis! Terus rasa kenegaraan & patriotik membuak buak je, mana taknye, bila lagu Negaraku dimainkan semua siap bangun berdiri kat kedai mamak tu, terus tak ingat roti canai kat depan dah haha. Ini belum masuk stadium lagi heheh.

Tapi takziah buat warga Indonesia yg mengalami tragedi kehilangan nyawa 2 warga Indonesia akibat dipijak orang ramai ketika menyerbu masuk stadium, aku pun tak berapa pasti details news ni tapi yg pasti 2 orang mati.  


Video ni dirakam through camera phone member aku, ini moment selepas jaringan penalti Badrol (kapten) akhirnya membolos gawang garu dada yg menentukan kemenangan buat Malaysia. Tapi agak kecewa sebab Malaysia kalah 2-0 menentang Syria dalam match qualification Olimpik. Dalam game ni Malaysia terus tak perform, possession bola pun Syria banyak pegang. Maybe letih lawan garu dada tak habis lagi kut.


p.s/ Baru sekarang rasa tergerak nak update, padahal banyak benor peristiwa menyayat hati terjadi kat aku baru2 ni, paling tak tahan melibatkan 'bini' aku..arghh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...