Saturday, July 16, 2011

Gig @ i-City pt.1

Dan2 aku dah habis praktikal minggu lepas, which is hari jumaat lepas, then hari sabtu dan ahad ada gig pulok kat i-City. Setahu aku gig ni disponsor oleh Digi yang sememangnye bertemakan color kuning, dan2 pulok hari sabtu tu duk bising pasal perhimpunan Bersih yang bahawasanye bertemakan kuning jugok..banyak pulok dan2 dia, semua nak kebetulan je haha..
Main stage dia ada dua, ni yg second, lighting dia memang nice..
Okay, yang paling penting sekali gig ni masuk free! Dan diadakan selama dua malam je..sebenarnye selama hidup aku ni tak pernah lagi cecah kaki ni masuk gig/konsert ni, apatah lagi gig kecik2..so ni lah first time aku masuk gig and its free! (yeah! aku memang jakun, ketinggalan..sobs sobs)

*Semua gambar2 hasil modal insan dari Amin Abjad

First night jam/malam pertama, korang pikir gapo? Bukan malam pertama tu ye..grrrr
Awie Rafael, aku pun baru tau ada nama band camni tapi lagu dia pernah lah dengar kat radio..
Band ni pulok namanye Drama, diorang lah yg buat soundtrack utk drama Juvana tu &  yg baju2 biru tu semua pelakon Juvana mai tunjuk muka..Botak pi mano entah dengar suara je..
The Azenders, band ni setahu aku band project dari Sam Bunkface & dia jugok lah vocalist, first single diorang, Peribadi, boleh tahan lah even though aku tak layan sangat Bunkface..
Project Pistol, lead guitar layan jugok tapi lagu entah ape2, dah lah dressing diorang ketat2 macam gay lah sial!
Pesawat, layan lah jugok walaupun aku tak layan sangat diorang...
Lan & the typewriter, diorang perform last skali bagi penutup utk malam pertama,  Lan perform memang terbaik bak hang!
Eh brader yg baju putih belang2 tu macam style,  kalau suruh nyanyi ni confirm cair gadis2..hehe
Brader baju hitam ni namanye Jan, suara pun dah macam Awie, serious weh!
Nantikan second night jam/malam kedua on entry seterusnye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...