Sunday, July 3, 2011

4 Months

Holiday for 4 months!? Yeah agak lama gak tu tapi keadaan yg sebenarnya takdenye cuti pun memandangkan aku sekarang kena buat praktikal dalam masa 2 bulan je. Cuti 4 bulan pun sebab Uitm yg kononnya nak selaras time study ikut 4 musim..eh 4 ke 5 musim? Ke 6 musim eh? Ahh lantaklah memang agak fail lah aku bab geografi kaji alam nih..
Cuti 4 bulan ni pun setahu aku Uitm Shah Alam je dapat cuti ni..

So sekarang dah genap 2 bulan cuti ni n praktikal aku pun tinggal 2 minggu je lagi nak habis..huih punya la banyak sebenarnya nak taruk cite kat sini tapi apakan daya aku ni memang busy nak berjaya dalam hidup (keh3 busy la konon)..
logo company

Tempat aku bermadah/praktikal ni namanya Kreateevee Sdn. Bhd. Kat sini manusia semua yg stok2 kreatif punya orang atau bahasa mudahnye designer..hehe..so aku macam agak bersyukur lah jugak dapat praktikal sini memandangkan dapat jugak aku belajar especially software2 yg banyak pakai dalam market n advertising sekarang macam Adobe After Effects n lain2, yg penting 3D pun aku dapat belajar! Yeah bukak sem nanti boleh lah aku nak show off kat cosmate aku semua..kah3..

Hasilnya nanti aku show off kat sini dulu keh3 ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...