Thursday, June 4, 2015

Hai My Blog! I'm Back!

Tiba-tiba teringat yg aku ada blog suatu masa dulu, dah berkurun tak update ni. Bila ditengok balik previous posting aku yg dulu, tergelak sorang-sorang aku. Betapa naif dan tak matangnya aku punya posting tu. Haha. Maybe some of it boleh diterima pakailah. LOL. 

Dulu seingat aku buat blog ni kira macam updated lah kononnya, zaman study dulu aku memang naif, mungkin sekarang pun masih lagi naif kut, technically aku ingat tak ingat kenapa aku buat blog, maybe sebab boleh buat duit dengan nuffnang? Kononnya lah, tapi tengok sekarang. Haram dah kong dah pun link nuffnang tu. HAHA. Kumpul ramai follower? Menulis pun malas. Puiik!
Tapi bila difikirkan balik, a part of me memang ada terasa suka nak menulis, or maybe lebih kepada nak luahkan perasaan kut? Not quite sure. And that's why i'm here! Terasa nak menulis! Now aku tak peduli pun siapa nak baca blog ni, niat aku nak menulis cuma untuk diri sendiri, maybe macam e-diary kut? Gegirl sangat! Puiik!

Bila diingatkan balik, aku tinggalkan blog ni sebab malas nak update & menulis. Tapi sekarang tak tahu kenapa terasa nak menulis tiba-tiba, mungkin ada sedikit rasa nak share apa yg aku lalui selama ini dan ini ada memberi aku sedikit idea yg mungkin aku akan coretkan disini. Yang pasti aku menulis untuk diri aku sendiri, apa yg aku lalui dalam hidup ni. Mungkin sedikit perkongsian ni boleh dimanfaatkan untuk orang lain. At least kat sini boleh menulis syok sendiri, bab isu-isu sensitif ke apa ke kalau boleh aku cuba elakkan, aku ni bukanlah berilmu sangat, terlalu-lau banyaknya ilmu yg perlu aku belajar dan belajar, even now pun dah bekerjaya still jugak belajar dan belajar. 
Tapi tak tahulah masa mendatang nanti tiba-tiba aku naik minyak nak cerita mengumpat ke apa kejadah ke, aku cuba bersabar dengan diamkan diri inshaAllah. Biasalah kan apa-apa benda yg kita lalui dalam hidup ni mestilah ada something yg buat kita marah dan terasa nak luahkan perasaan marah tu sehabis-habis. Apa-apa pun aku akan coretkan random stuff apa yg aku lalui selama hidup di dunia ni. Itu saja.

So that's it! Aku akan continue another random story on the next post!

2 comments:

naniasda said...

hey...welcome back to the blog world! Anyway boleh give me semangat nak tulis and nak tulis lagi di Still Thinking. Why not link your blog to your facebook so that your contacts know that you have a blog?

Nik Azri Abdullah said...

Hehe takpolah, xse nok promote2 blog ni, bukea nyo bukok sokmo, time ado maso rajin jah bukoknyo. Nati ghama pulok ore tahu ado blog ni malulah pulok nok tulis2. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...